wtorek, 19 kwietnia 2011

Witajcie w mojej bajce...

Każdy z nas powinien mieć jakąś odskocznię od prozy życia codziennego. Od dawna podglądam i podziwiam cudowne blogi, które są dla mnie inspiracją. 
Kiedyś myślałam, że skoro, nie potrafię stworzyć czegoś od podstaw, to znaczy, że nic nie potrafię... Na szczęście cudowne Anioły, które pojawiły się w moim życiu przekonały mnie, że jest inaczej. Adaptacje (nie mylić z plagiatem) mogą być równie wartościowe. Dziękuję Wam za to Kochane :))
Postanowiłam uruchomić tego bloga, żeby pokazać MOJE INNE OBLICZE i dzielić się z Wami swoją pasją. 
To mój pierwszy blog, więc wybaczcie prostotę. Z czasem mam nadzieję, że opanuję lepiej te wszystkie opcje i będę udoskonalać to moje wirtualne miejsce. Zapraszam serdecznie :)

5 komentarzy:

Unknown pisze...

Cieszę się, że wpadłaś na taki pomysł. Będę Cię śledzić bejbe :)

M :) pisze...

Dziękuję Foczuniu :*

KarenSi pisze...

Hi M, yay! You've set up your blog page. I'll link it to the SnB page. Hope all is well.
Karen
x

M :) pisze...

Hiya Sunshine,
yep I did ;) and I'm planning to update it soon with some photos of creatures I've made recently. Also A LOT of new things should happen in near future. Details soon... In meantime keep yours fingers crossed please.
lots of love
M. ;)
xxx

KarenSi pisze...

Yay! Looking forward to seeing it. Fingers and toes crossed. x